شرح وظایف:
- تهیه و تنظیم لیست حقوق و اعلامیه بانکی،چک،برگه های محاسباتی و کنترل حسابهای مربوطه به منظور رفع اختلاف. - رسیدگی به پیش پرداختهای و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوطه از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی. - انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب،تهیه تراز عملیات،تیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضای آنها. - راهنمایی و کنترل کارحساب داران وتقسیم کار بین آنهاوبرسی و صورتحسابهای تنظیم شده. - رسیدگی و اظهار نظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده های مشکل مالی و حسابداری. - نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه برنامه ای،جریان امور واحد و یا واحد های تحت سرپرستی. - اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی های لازم بمنظور بالا بردن سطح معلومات کارکنان واحد یا واحد خای تابعه در جهت بهبود امور جاری. - همکاری در تهیه نامه های ،بخشنامه ها،دستورالعملها و طرح تصویبنامه ها. - شرکت در کمسیونهای مربوطه.
|