حداکثر زمان پاسخگویی به شکایات شش روز پس از تاریخ ثبت شکایت می باشد
مسئول رسیدگی به امور شکایات
مسئول امور رسیدگی به شکایت ها: خانم مرضیه مومنی
تلفن تماس جهت شکایت و پیگیری شکایت :
445355451-54 داخلی 122 و یا تماس با شماره هماره 09374223941
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
1- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
2- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان
3- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان حضرت ولیعصر ( عج ) اقلید :
این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی و یا شکایتی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات از ایشان می باشد . قابل ذکر است در صورت مراجعه در روزهای تعطیل می توانید به سوپروایزر وقت و یا با شماره تماس 09374223941تماس حاصل فرمائید .
مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز:
1- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات بیندازید.
2-به سایت بیمارستان، فرم های مورد نیاز،فرمهای بیماران، فرم طرح شکایت از پرسنل و کادر درمانی مراجعه نمایید و پس از پرینت صفحه و تکمیل، آن را تحویل قسمت رسیدگی به شکایات دهید.
3-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت
4-از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی 30008715
5-مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در قسمت مدیریت بیمارستان
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:
1-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
2-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
3- نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس خود را در برگ شکایت ذکر فرمائید . به درخواست های بدون نام و مشخصات تماس ، پاسخ داده نمی شود .
3-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.
نحوه پاسخگویی به شکایت
رسیدگی به شکایات تلفنی:مسئول رسیدگی به شکایات شماره تلفن واحد را در اختیار عموم قرار داده و در فلوچارت اعلام نموده تا در صورت داشتن شکایت با این واحد تماس گرفته شود. مسئول واحد درصورت تماس شاکی ، به صحبتهای وی گوش داده ودر صورت امکان موضوع را پیگیری و رفع می نماید. مسئول واحد درصورتی که قادر به رفع مشکل نبود شماره تلفن فرد شاکی را دریافت می نماید تا پس از پیگیری ، نتیجه را به اطلاع شاکی برساند .رسیدگی به شکایات حضوری:پرسنــل واحدهای درمانـــی و پاراکلینیک درصــورت مشاهده ی فرد معترض ، وی را به دفتر رسیدگی به شکایات ارجاع می دهند.شاکی با مراجعه حضوری به این واحد مشکل خود را برای مسئول رسیدگی به شکایت مطرح می کند .مسئول رسیدگی به شکایت پس از شنیدن موضوع شکایت با مسئول واحد مربوطه تماس گرفته و از مسئول آن واحد توضیحات لازم را جویا میشود. و در صورت قانع نشدن شاکی ، برگ دریافت شکایت در اختیار ایشان قرار می گیرد تا بصورت مکتوب شکایت ثبت و پیگیری شود و نتیجه حصول گردد . رسیدگی به شکایات کتبی:1-مسئول رسیدگی به شکایت اگرموفق به رفع شکایت نشد، فرم رسیدگی به شکایت را در اختیار شاکی قرار می دهد2- شاکی پس از تکمیل فرم ، آن را به مسئول رسیدگی به شکایت تحویل می دهد و رسید دریافت می نماید3-مسئول رسیدگی به شکایت فرم تکمیل شده را برای ریاست بیمارستان ارسال می نماید4- رئیس بیمارستان پس از رویت فرم ، شکایت را به واحد مورد شکایت جهت پاسخگویی ارجاع می دهد و پس از ثبت در دبیرخانه توسط نامه رسان به مسئول مربوطه تحویل داده میشود5- مسئول واحد مربوطه باید ظرف مدت یک هفته به شکایت ارسالی پاسخ دهد 6- ریاست بیمارستان پس از بازگشت پاسخ شکایت ، آن را به واحد رسیدگی به شکایت ارجاع می دهد7-مسئول رسیدگی به شکایت طی تماس تلفنی نتیجه ی اقدامات انجام شده را به اطلاع شاکی می رساند8- مسئول رسیدگی به شکایت درصورت اعلام رضایت شاکی ، فرم رسیدگی را بایگانی می نماید9- مسئـــول رسیدگی به شکایت در صــورت عدم رضایت شاکی ، وقت ملاقات حضوری با رئیس بیمارستان تعیین می نماید 10- رئیس بیمارستان پس از ملاقات حضوری با شاکی ، درصورت اعلان رضایت توسط شاکی ،دستور بایگانی می دهد وگرنه به مقامات بالاتر ارجاع می نماید